Автосабвуфер Hertz CS 250 S4
Артикул: 4628
Є в наявності
Ціна:
5650
грн
Швидкий заказ
Опис & Herz CS 250 S4 Subwoofer 250 mm 4 Ohm:
- 250 мм (10”) сабвуфер з 4-омною звуковою котушкою, потужність 600/300 Вт – пікова та тривала, рекомендований об'єм корпусу закритого типу – від 16 л.
- Автомобільні сабвуфери Hertz з “сотою” серії Cento замінюють відповідні моделі легендарної серії Energy покоління .5, пропонуючи ще більш досконалі технічні характеристики та якість звучання.
- Рекомендоване значення "повного" об'єму корпусів закритого типу (тобто з урахуванням об'єму Driver Displacement, що витісняється тильною частиною динаміка), ще сильніше зменшилося і становить всього 16 л для моделей діаметром 250 мм. Це повністю відповідає загальносвітовій тенденції автомобільного сабвуферобудування відповідно до якої у реальному житті та для реальних людей корпус сабвуферу повинен мати максимально компактні розміри. У той же час, завдяки оптимізації електроакустичних характеристик у порівнянні з сабвуферами Energy .5 попереднього покоління сабвуфери Cento перевершують їх по глибині басу, лінійності частотної характеристики (особливо з урахуванням впливу властивостей салону автомобіля) та допустимої потужності (600/300 Вт і пікова) тривала). Нове “Посібник користувача” в буквальному сенсі стало ще ближче до рядового користувача і, крім повного набору параметрів Тіля-Смолла, містить прості рекомендації аж до креслень корпусів простої форми.
- Сабвуфери Hertz Cento випускаються у двох стандартних типорозмірах – 250 і 300 мм, кожен з них у двох варіантах –; з однією звуковою котушкою опором 2 або 4 Ома (індекси S2 та S4 у назвах розшифровуються просто як Single 2 та Single 4 Ohm). Можливість простого вибору опору залежно від переваг слухача, можливостей підсилювача та кількості сабвуферів у системі полегшує їхнє підключення та конфігурацію. Шестишарова звукова котушка діаметром 35 мм намотана на каркасі з фібергласу, стійкого до впливу високих температур і кріпиться до спайдера та дифузора за допомогою спеціального кільцевого адаптера, що значно збільшує надійність кріплення. Ще одна важлива деталь – сабвуфери Hertz Cento оснащені якіснішими натискними клемами для підключення акустичних проводів перетином до 8 AWG.
- Сабвуфери Hertz Cento не мають вентиляційних отворів у нижньому фланці магніту.
- Нова система охолодження розроблена з урахуванням знань, отриманих у ході розробки “старшої” серії сабвуферів Mille Pro. За центральним пилезахисним ковпачком розташована акустична камера, яка пов'язана з об'ємом корпусу через вентиляційні отвори в кільцевому адаптері кріплення групи звукова котушка/спайдер/дифузор та радіальні отвори в кошику динаміка. Форма та розмір вентиляційних отворів розраховані за допомогою інноваційного програмного моделювання за методом кінцевих елементів (FEM – Finite Element Method) таким чином, щоб знизити турбулентність та аеродинамічні призвуки. Повітряні потоки при переміщенні дифузора зрештою потрапляють за шайбу, що центрує, яка разом з дифузором працює як акустичний фільтр. Відсутність вентиляційних отворів у тильній частині та дуже помірна монтажна глибина дозволяють розміщувати динамік практично впритул до внутрішньої задньої стінки корпусу для зменшення габаритної глибини.
- Матеріал дифузора - поліпропілен, що володіє малою вагою та гарним демпфуванням. Геометрія дифузора підвісу та центруючої шайби спроектовані таким чином, щоб зменшити спотворення, навіть при великих переміщеннях мобільної групи. Параметри магнітних систем оптимізовані за допомогою програмного забезпечення, що моделює електромагнітні процеси за методом кінцевих елементів (Finite Element Analysis – FEA). Традиційне моделювання та вимірювання параметрів за методом Тіля-Смолла для простоти розрахунку припускають, що “фіксоване” магнітне поле в зазорі звукової котушки незмінне. Метод кінцевих елементів дозволяє оцінити реальну зміну магнітного поля через вплив потужного сигналу, що підводиться до котушки, і зміни положення котушки/дифузора динаміка по відношенню до стаціонарного магніту. Зрештою, цей аналіз дозволяє суттєво знизити спотворення та покращити лінійність гучномовця, у тому числі і при великих рівнях сигналу, що підводиться.
- Міцний кошик складного профілю відмінно заглушений і посилений вставками з ABS пластику, магнітна система оснащена захисним кожухом. Опційний захисний гриль і фронтальну вставку, що знімається, можна кастомізувати в залежності від кольору салону автомобіля.
Основні технічні дані
- Тип Сабвуфер
- Діаметр дифузора 250 мм (10")
- Дифузор З поліпропілену
- Магніт Високоефективний феритовий 120 х 45 х 34 мм
- Кошик Стальний штампований, посилений елементами з ABS пластику
- Звукова котушка 35 мм, намотана мідним дротом на каркасі з фібергласу
- Рекомендоване акустичне оформлення Від 16 літрів
- Рівень чутливості НЧ-динаміка 84 дБ
- Номінальний опір НЧ-динаміка 4 Ома
- Припустима потужність (продовж./пік.) 300 / 600 Вт
- Монтажна глибина 115 мм
- Діаметр монтажного отвору 231 мм
Тип сабвуферу: | Бескорпусной |
Конструкція сабвуфера: | Сабвуферний динамік |
Діаметр: | 250мм(10") |
Номінальна потужність: | 894 Вт |
Максимальна потужність: | 600 Вт |
Чутливість: | 84 |
Опір: | 4 |
Кількість звукових котушок: | 1 |
Ваш відгук