Бортовий комп'ютер Multitronics C-900
Опис Бортовий комп'ютер Multitronics C-900:
- Призначений для установки на інжекторні бензинові та дизельні автомобілі. Кріпиться на парприз (торпедо).
Великий кольоровий дисплей
- Кольоровий висококонтрастний TFT-IPS дисплей 4.3″ (ширина 95 мм, висота 58 мм) роздільною здатністю 480х800 та робочою температурою від -20 градусів. Колірне оформлення дисплеїв може бути налаштовано користувачем індивідуально (RGB каналами). Чотири встановлені колірні схеми зі швидким перемиканням.
Додаткова статусна інформація Збоку відображається статусна інформація:
- останнє попередження про наявність аварійної ситуації;
- поточний вид палива (для двопаливних автомобілів);
- наявність помилок системи керування двигуном (CheckEngine);
- максимальна швидкість на останньому кілометрі шляху
Універсальне кріплення:
- Бортовий комп'ютер встановлюється на парприз («торпедо») і забезпечує захист від прямого потрапляння сонячних променів на дисплей за допомогою протисонячного козирка.
Адаптер для встановлення на УАЗ Патріот:
- У комплекті з приладом, крім універсального кріплення, йде спеціально розроблений адаптер для встановлення в автомобілі УАЗ Патріот (2014…2016 р.в.).
Підтримка двох баків:
- Multitronics C-900 підключається до двох датчиків рівня палива та працює з ними одночасно — актуально для автомобілів УАЗ Патріот.
Підтримка протоколів діагностики:
- Бортовий комп'ютер підтримує найбільшу кількість універсальних та оригінальних протоколів діагностики автомобілів. Це дозволяє встановити його на будь-який автомобіль. Навіть якщо протокол діагностики автомобіля не підтримується, завжди можна підключитися до датчика швидкості та форсунки та задіяти більшість функцій.
Розширена діагностика:
- До 200 параметрів діагностики ЕБУ для багатьох оригінальних протоколів, включаючи паспорт, сервісні записи ЕБУ на рівні діагностичного сканера. Читання даних стоп-кадра (до 40 параметрів) у разі виникнення помилки в роботі системи, стану контрольних систем автомобіля з оригінального протоколу без перемикання в протокол OBD-2. Діагностика не лише помилок, а й параметрів АБС, електропакету та інших додаткових систем.
Опис БК Multitronics C-900:
Дисплей:
- Кольоровий висококонтрастний TFT-IPS дисплей 4.3″ роздільною здатністю 480х800 та робочою температурою від -20 градусів. Колірне оформлення дисплеїв може бути налаштовано користувачем індивідуально (RGB каналами). Чотири встановлені колірні схеми зі швидким перемиканням.
Мультидисплеї:
- Дисплеї х 1 параметр, 6 дисплеїв х 4 параметра, що настроюються, 4 дисплеї х 7 параметрів, 3 дисплеїв х 9 параметрів, 8 графічних дисплеїв х 2 (або 1) параметр, 8 стрілочних дисплеїв х 2 параметра, що настроюються дисплеїв середніх параметрів х 7 параметрів, 2 дисплеї парктроніка, 4 гарячих меню х 10 функцій.
32-розрядний процесор:
- Потужний 32-розрядний процесор забезпечує більшу точність та швидкість роботи.
Просте налаштування:
- Велику частину налаштувань можна редагувати та зберігати за допомогою програми зі звичайного персонального комп'ютера (при підключенні стандартним кабелем mini-USB).
Перенесення статистики поїздок на ПК:
- Статистика поїздок може бути перенесена на персональний комп'ютер та імпортована до різних програм для подальшого аналізу та ведення статистики за тривалий період часу.
Збереження файлу конфігурації на ПК:
- Всі налаштування бортового комп'ютера можуть бути збережені у файлі на ПК користувача — це дозволяє обмінюватися файлами конфігурації між користувачами ідентичних автомобілів. Зробивши всі необхідні калібрування на одному автомобілі (калібрування витрати палива, швидкості, бака), готовий файл конфігурації можна передати іншим користувачам аналогічних машин.
Легка установка:
- Можливість підключення бортового комп'ютера лише до колодки діагностики автомобіля (для більшості автомобілів).
Підключення до 2-х паркувальних радарів:
- Бортовий комп'ютер дозволяє здійснити підключення до 2-х паркувальних радарів Multitronics одночасно (спереду та ззаду) (рекомендується Multitronics PU-4TC). Дозволяється одночасне підключення парктроників тільки однієї моделі (наприклад, спільна робота PT-4TC і PU-4TC неможлива).
Вбудований голосовий синтезатор:
- Голосовий супровід режимів, всіх параметрів, промовлення їх числових значень, 21 голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
Промовлення несправності відразу при її виникненні:
- При виникненні помилки в ЕБУ автомобіля бортовий комп'ютер не тільки попередить про факт її виникнення, а й проговорить код помилки та її розшифровку. Таким чином водій відразу ж знатиме, чи варто усувати причину помилки негайно, чи можна продовжити рух.
Повністю новий програмний інтерфейс:
- «Гарячі меню» (швидкий виклик «Улюблених функцій»), «Гарячі меню» дозволяють здійснити швидкий доступ до функцій, розташованих у «Дисплеї установок». Користувач може на свій розсуд налаштувати склад «Гарячих меню» (до 10 функцій кожне) та натисканням всього однієї кнопки викликати список функцій та налаштувань, що знаходяться в різних місцях «Дисплея установок». Існує чотири незалежні «Гарячі меню» для дисплеїв Параметри, Середні, Таксометр та Парковка.
Журнали поїздок та заправок:
- Журнали середніх параметрів на 20 поїздок та 20 заправок.
«Зворотний відлік»:
- На екрані комп'ютера можливе одночасне відображення до двох графіків миттєвих параметрів. За допомогою функції “Зворотний відлікrdquo; можна переміщатися за графіками (по осі часу, 259 відліків) і визначати чисельні значення параметрів у минулому часі, а також порівнювати їх між собою.
«Контроль якості палива»:
- З високою точністю відстежується зміна витрат палива або тривалості впорскування. У разі зміни виводиться попередження та числове значення погіршення / поліпшення якості палива (у відсотках до еталона).
«Економетр»:
- Дозволяє встановлювати значення пробігу на залишку палива в баку та контролювати стиль поїздки (витрата палива). На підставі встановленого пробігу, середньої швидкості та розрахункової витрати пального, економетр вказує час прибуття та відхилення від встановленого пробігу.
«Габарити» / «Газове обладнання»
- Бортовий комп'ютер попередить як про невключене ближнє світло на початку поїздки, так і про невимкнені габарити після закінчення поїздки. Можливе використання бортового комп'ютера разом із газовим обладнанням: максимально точний розрахунок витрати палива з урахуванням окремої поправки для газу.
Функція «Осцилограф»:
- Бортовий комп'ютер може працювати як осцилограф (при підключенні опціонального кабелю «Multitronics ШП-2″): спостереження та аналіз сигналів різних датчиків і ланцюгів а/м безпосередньо на екрані комп'ютера, збереження та перенесення осцилограм на персональний комп'ютер. Порівнявши записаний сигнал з еталонним, ви отримуєте додаткову можливість діагностики вузлів автомобіля у разі несправностей, що складно діагностуються: знос, заклинювання, замикання, поганий контакт і т.д. За своїми можливостями “Осцилограф” максимально наближений до настільних рішень: є можливість керувати розгорткою, тригером, вимірювати часові інтервали, оцінювати амплітуди сигналів.
Оновлення через інтернет:
- Бортовий комп'ютер підтримує самостійне оновлення програмного забезпечення за допомогою вбудованого роз'єму mini-USB з можливістю запам'ятовування та перенесення налаштувань у нові версії.
Основні функції бортового комп'ютера:
- Розрахунок витрати пального
- Читання параметрів двигуна ЕБУ
- Читання параметрів периферійних систем (ABS, SRS тощо)
- Ведення статистики поїздок
- Попередження про критичні значення параметрів
- Читання та скидання кодів несправностей систем автомобіля
- Нагадування про необхідність проведення технічного обслуговування
- Журнал помилок
- Журнал попереджень
- Журнал середніх параметрів
Можливості бортового комп'ютера:
- Бічна інформаційна панель (статусна інформація)
- Режим «Газ / Бензин»
- Сушіння свічок
- Примусове увімкнення вентилятора охолодження двигуна
- Відображення максимальної швидкості на останньому кілометрі шляху
- Час розгону до швидкості
- Час гальмування зі швидкості
- Журнал швидкості на останньому кілометрі шляху
- Осцилограф
- Економетр
- Таксометр
- Контроль якості палива
- Самописець параметрів з функцією «Зворотний відлік»
- Настроювання параметрів, що настроюються на екрані (мультидисплеї)
- Відображення буксуючих коліс
- Самостійне оновлення ПЗ роз'єм mini-USB
- Налаштування, збереження, перенесення установок
Діагностичні функції бортового комп'ютера:
- Відображувані параметри — базові / стандартні / розширені
- Читання параметрів додаткових систем
- Читання та скидання помилок ЕБУ
- Скидання адаптацій ЕБУ
- Читання та скидання помилок додаткових систем
- Читання та скидання помилок АКПП
- Читання даних стоп-кадра ЕБУ
- Читання даних стану систем
- Читання сервісних записів ЕБУ
Робота з АКПП
- Відображення температури охолоджуючої рідини АКПП
- Попередження про перегрівання АКПП
- Читання та скидання помилок модуля управління АКПП
- Відображення параметрів АКПП
- Читання та скидання лічильника старіння масла
Ведення статистики (усереднення параметрів)
- середні за поїздку
- середні добові
- середні заправки
- середні накопичувальні
- середні в пробках
- середні без пробок
- середній газ / бензин
Налаштування бортового комп'ютера
- Вибір діагностичного протоколу
- Коригування витрат палива
- Коригування швидкості та пробігу
- Встановлення обсягу бака
- Калібрування бака
- Встановлення меж параметрів
- Джерело показань оборотів форсунка / ЕБУ
- Джерело показань швидкості ЕБУ / датчик швидкості
- Джерело показань витрати палива (бензин, дизель) — ЕБУ / форсунка
- Джерело показань витрати пального (газ) — форсунка / ЕБУ
- Джерело перемикання режиму «Газ / Бензин» — ЕБУ / датчик швидкості / запалювання / габарити
- Джерело даних про залишок палива в баку — розрахунковий (ручне введення) / датчик рівня палива / ЕБУ
- Налаштування типу озвучування попереджень про аварійні ситуації
- Налаштування періоду оповіщення про аварійні події
- Встановлення дати та часу
- Встановлення пробігу до проходження ТО
- Встановлення вартості володіння автомобілем
- Встановлення вартості показників таксометра
- Налаштування парктроників Multitronics
Підключення до зовнішніх джерел
- датчик швидкості
- форсунка
- запалювання
- габаритні вогні
- датчик рівня палива
- підтримка двох датчиків рівня палива (а/м із двома баками)
- зовнішній датчик температури повітря — 1 шт.
Специфікація бортового комп'ютера
- Тип дисплея кольоровий IPS-дисплей 4,3″ 480*800 (символи, графіки, стрілки)
- Тип двигуна — впорскований бензиновий / дизельний
- Спосіб кріплення — на парприз («торпедо») з протисонячним козирком
- Швидкознімне кріплення
- Місце встановлення — УАЗ Патріот / Газель Бізнес / Універсальний
- Звуковий/голосовий супровід — голосовий синтезатор + зумер
- Спосіб підключення — просте підключення (у колодку діагностики)
- Напруга живлення +12В
- Середній споживаний струм у робочому режимі — трохи більше 0,35А
- Середній споживаний струм у черговому режимі — трохи більше 0,03А
- Робоча температура навколишнього повітря -20°С…+45°С
- Температура транспортування та зберігання -40°С…+60°С
Дискретність подання інформації
- обіг обертання двигуна (дискретність) — 1…40 об/хв
- витрата палива (дискретність) — 0,1 л
- рівень палива в баку (дискретність) — 0,1 л
- швидкість (дискретність) — 1 км/год
- напруга АКБ (дискретність) — 0,1В
- температура (дискретність) — 1°С
- відстань (дискретність) — 0,1 км
- напруга на датчику рівня палива (дискретність) — 0,01 В
Опції:
- Підключення парктроніків Multitronics до 2-х парктроніків (спереду та ззаду)
- Сумісні моделі парктроників PU-4TC / PT-4TC
- Сумісні аксесуари ШП-2
Універсальні протоколи OBD-2/EOBD
- ISO 15765-4 CAN
- ISO 9141 / ISO 14230 — OBD2S / OBD2Q / OBD2P
- SAE J1850 VPW — J1850
- SAE J1939 — J1939
Оригінальні протоколи іномарок
- Audi, Seat, Skoda, Volkswagen — VAG CE / VAG 1…12 / VAG 13…14
- Chery Tiggo, GreatWall Hover, BYD F3 та ін. — Tiggo
- Chevrolet (Aveo, Lacetti, Rezzo, Lanos); Daewoo Nexia — Авео / Авео2
- Daewoo (Lanos, Nexia, Nubira, Leganza) — ДЕУ 1…3
- Daihatsu — Daihatsu
- Ford (Focus II, C-Max I, Kuga I) — CanFord
- GreatWall (Safe, Deer та ін.) — GreatWall
- Honda — Honda
- Hyundai Sonata V (EF New) — Sonata
- Mitsubishi — Mitsu 1…5
- Nissan до 2000 р.в. — Consult1D / Consult1
- Nissan після 2000 р.в. — Nissan
- Opel — Opel 1…8
- Renault (Logan, Sandero, Symbol, Kangoo) — Рено
- SsangYong — SsYong диз / SsYong бен
- Subaru — Subaru
- Suzuki Escudo, Vitara — Suzuki
- Toyota, 1998…2003 р.в. — Toyota
- Toyota, 2004… р.в. — CAN Toyota
- Toyota, деякі моделі — Toyota1
ЕБУ автомобілів ВАЗ
- Січень 5.1; Bosch 1.5.4(N); VS5.1 Ітелма; Січень 7.2(+) — Січень
- Bosch MP7.0 — Bosch M7.0
- Bosch М7.9.7 (+); М73 — Bosch М7.9.7
- Ітелма М74; Bosch ME17.9.7; Ітелма М75 — М74
- М74 CAN — M74CAN
- М86 Ітелма — М86
- Siemens EMS3125 — ЕMS3125
- Siemens EMS3132 — Рено
ЕБУ автомобілів УАЗ
- Мікас 5.4, 7.1, 7.2; СОАТЭ 301, 302, 309; Ітелма VS5.6 — Мікас
- Bosch ME 17.9.7 — UAZ1797
- Bosch М17.9.71 E5 VS35 — УАЗ 17971Е5
- Bosch EDC16C39 — EDC16 IVECO
- Bosch EDC16C39-6.H1 — EDC16 ЗМЗ
ЕБУ автомобілів ГАЗ
- Мікас 5.4, 7.1, 7.2; СОАТЭ 301, 302, 309; Ітелма VS5.6 — Мікас
- Ітелма VS8; Мікас 11 — Мікас 11
- Мікас 11ET; Мікас 11CR — Мікас 11Е3
- Мікас 10.3; Мікас 12.3 — Мікас 10.3
- Мікас 12 (двопаливний) — М12
- Cummins ISF2.8s3129T — J1939
- Motorola — Крайслер
ЕБУ інших автомобілів
- Мікас 7.6, Мікас 10.3 — Мікас 7.6
- АБІТ 10/11 Корвет — 10/11Корвет
Додаткові системи ВАЗ
- АПС-4, АПС-6.1, АПС-6.1Люкс
- Опалювач/Клімат
- Кліматичне встановлення Visteon
ЕМУР Калуга, Махачкала, Mando
- СНПБ (подушки)
- СНПБ Ш-Н (подушки)
- Takata (подушки)
- Електропакет Пріора, Норма, Люкс
- Електропакет Гранта
- МДВ Калина Люкс
- блок управління склоочисником Lada Priora
- Bosch ABS 8/9
- Bosch ABS/ESP 9; Bosch ESP9
- АКПП Jatco AY-K3
- АКПП AMT ZF 2180
- ABS Largus
- Веста панель приладів
- ЕП Largus
- Подушки Нива TRW
- Подушки Нива Siemens
- Веста ABS9
- Веста подушки Takata
- Веста ЕМУР
- Веста ЕП BCM
- Веста ЕП EMM
- X-Ray ABS 9.1
- X-Ray EPS
- X-Ray панель приладів
- X-Ray ЕП BCM
- X-Ray подушки
Додаткові системи УАЗ:
- ABS 8/9; ABS 9У
- Електропакет УАЗ
- Електропак. УАЗ 1
- Пульт клім.уст.УАЗ
- UAZ AWD Dymos, UAZ AWD Dymos2
Додаткові системи ГАЗ:
- ABS 5.3
Додаткові системи FORD (для платформи Ford C1):
- ABS Ford
- АКПП Ford
- HEC (приборка) Ford
- ЕГУР Ford
- HCM (фари) Ford
- FACM (вприскування) Ford
- AWD Ford
Діагностика АКПП (температура масла, читання та скидання помилок тощо):
- Chevrolet Captiva (C100 / C140), Aveo (T300), Cruze (J300), Epica (V250), Orlando (J309) (АКПП)
- GreatWall Hover H5 (АКПП)
- Hyundai (АКПП)
- Kia (АКПП)
- Lada (АКПП)
- Mazda 3, 6 та ін. (АКПП)
- Mitsubishi Outlander (2012-…) (CVT)
- Mitsubishi Outlander 3.0 (2012-…) (АКПП)
- Mitsubishi Pajero Sport (АКПП)
- Mitsubishi Pajero 4 (АКПП)
- Nissan Murano (Z50, Z51), Teana (J31, J32), Qashqai (+2) (J10), X-Trail (T31) (CVT)
- Nissan X-Trail T31 (дизель) (АКПП)
- Renault Koleos, Duster (АКПП)
- SsangYong Actyon (Sport), Kyron, Rexton (АКПП)
Читання температури масла АКПП (без діагностики):
- Chevrolet Lacetti (J200) (АКПП)
- Infinity QX56, Nissan Patrol Y62 (АКПП)
- Jeep Wrangler JK (АКПП)
- Toyota до 2009 та після 2010 р.в. (АКПП)
Характеристики:
- Тип дисплея TFT-IPS 4.3″ 480х800
- Кріплення Універсальне, на торпедо
- Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер на пристрої з ОС Android
- Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
- Кількість функцій 255+
- Максимальна кількість параметрів на дисплеї 9
- Читання та скидання помилок ЕБУ так
- Економетр так
- Контроль якості палива так
- Таксометр так
- Самостійне оновлення ПЗ mini-USB
- Підтримка ГБО Роздільний облік газу / бензину
- Підтримка парктроніка до 2-х парктроніків серії PU та PT
- Осфілограф так
Функції:
Параметри (стандартні)
- Тиск у впускному колекторі
- Тиск палива в магістралі
- Тривалість упорскування
- Коррекція ліва (тільки для TOBD1)
- Корекція права (тільки для TOBD1)
- Масова витрата повітря (MAF)
- Напруга бортової мережі
- Напруга датчика тиску кондиціонера
- Напруга датчика кисню 1
- Напруга датчика кисню 2
- Лямбда (тільки для Subaru)
- Напруга датчика масової витрати повітря (VAF sensor)
- Обіг двигуна
- Залишок палива в баку
- Положення дросельної заслінки
- Положення крокового двигуна
- Електромагнітний клапан (тільки для TOBD1)
- Прогноз пробігу на залишку палива
- Миттєва витрата на годину
- Миттєва витрата на 100 км
- Миттєва витрата на годину
- Розрахункове навантаження на двигун
- Швидкість
- Температура навколишнього повітря
- Температура повітря у впускному колекторі
- Температура охолоджуючої рідини двигуна
- Температура олії в АКПП
- Кут випередження запалювання
- Виправлення кута випередження запалення (тільки для Мікас)
Середні за поїздку:
- пробіг за поїздку
- середня швидкість за поїздку
- час у поїздці
- середня витрата на 100 км за поїздку
- витрачене паливо за поїздку
- вартість подорожі
Середні з моменту скидання:
- пробіг з моменту скидання
- середня швидкість з моменту скидання
- час з моменту скидання
- середня витрата на 100 км з моменту скидання
- витрачене паливо з моменту скидання
- вартість з моменту скидання
Середні загальні (з моменту встановлення МК):
- загальний пробіг
- середня швидкість загальна
- загальний час
- середня витрата на 100 км загальна
- витрачене паливо всього
- загальна вартість поїздок
Середні в пробках:
- пробіг у пробках
- середня швидкість у пробках
- час у пробках
- середня витрата на 100 км у пробках
- витрачене паливо в пробках
- вартість у пробках
Середні не в пробках:
- пробіг не в пробках
- середня швидкість не в пробках
- час не в пробках
- середня витрата на 100 км не в пробках
- витрачене паливо не в пробках
- вартість не в пробках
Середні від заправки до заправки:
- пробіг до заправки
- середня швидкість до заправки
- час до заправки
- середня витрата на 100 км до заправки
- витрачене паливо до заправки
- вартість до заправки
Середні для бензину:
- пробіг з моменту скидання
- середня швидкість з моменту скидання
- час з моменту скидання
- середня витрата бензину на 100 км з моменту скидання
- витрачений бензин з моменту скидання
- вартість подорожей на бензині
Середні для газу:
- пробіг з моменту скидання
- середня швидкість з моменту скидання
- час з моменту скидання
- середня витрата газу на 100 км з моменту скидання
- витрачений газ з моменту скидання
- вартість поїздок на газ
Діагностика:
- Читання та скидання кодів помилок ЕБУ двигуна
- Читання та скидання кодів помилок дод. систем ВАЗ, ГАЗ, УАЗ (ABS, SRS тощо)
- Стан контрольних систем
- Читання даних стоп-кадра
Додат. Параметри ТО:
- мінімальна напруга АКБ
- мінімальна температура повітря за добу
- максимальна температура повітря за добу
- середня напруга АКБ
- Додаткові параметри ЕБУ
Терміни ТО:
- Заміна повітряного фільтра
- Заміна олії в КПП
- ТО форсунки
- Заміна ременя ГРМ
- Заміна рідини, що охолоджує.
- Заміна олії в дигателі
- Заміна свічок
- Дата ТО
- Оплата ОСАЦВ
Журнали:
- Перегляд журналу середніх параметрів за поїздки
- Перегляд журналу середніх параметрів від заправки до заправки
- Перегляд журналу попереджень
Таксометр:
- Сума для оплати за поточну поїздку
- Час, витрачений на подорож
- Пройдена відстань за поїздку
- Час руху з перевищенням швидкості
- Пройдена відстань із перевищенням швидкості
- Зароблена сума за всі поїздки (за зміну)
Установки — Управління:
- Увімкнення/вимкнення віртуального замку запалювання
- Примусове включення вентилятора
- Заправка до повного бака
- Заправлено
- Тепер у баку
- Ініціалізація ЕБУ (скидання адаптацій)
- Скидання ЕБУ
- Сушіння свічок
- Запуск лінійного калібрування бака
- Очищення калібрування по 7 точках
- Запуск нелінійного тарування бака
- Скидання таксометра (обнулення заробленої суми)
- Синхронізація часу між МК та мобільним пристроєм
Установки — Протоколи:
- Ручний або автоматичний вибір протоколу
- Вибір протоколу для ручного встановлення
- Тип протоколу OBD-2
- Тип протоколу
- Автоматичний або ручний запит помилок
- Період опитування по CAN-шині
- Тип дросельної заслінки
- Спосіб розрахунку витрати пального
- Тип датчика витрати повітря
- Вибір типу датчика температури ОЖ
- Вибір типу регулятора ХХ
- Тип помилок
- Тип датчика кисню 2
- Тип датчика кисню
- Тип ТЕЖ/ТВВ
- Канал увімкнення вентилятора охолодження двигуна
Установки — Межі:
- Кордон швидкості для розрахунку «Пробки» / «Не в пробках»
- Температура увімкнення вентилятора охолодження двигуна
- Кордон швидкості для вимірювання часу розгону
- Кордон швидкості для вимірювання часу гальмування
- Кордон перевищення температури двигуна
- Кордон низької напруги АКБ
- Кордон високої напруги АКБ
- Кордон перевищення швидкості
- Кордон перевищення оборотів
- Кордон низького рівня палива
- Кордон порога заповнення фільтра сажі
- Кордон прогріву двигуна
- Кордон перевищення температури АКПП
Установки — Методи:
- Джерело включення замку запалювання
- Чутливість віртуального замку запалювання
- Джерело показань швидкості
- Джерело показань витрати палива (бензин, дизель)
- Джерело показань оборотів
- Джерело показань витрати газу
- Спосіб вимірювання зовнішньої температури повітря
- Включення/вимкнення режиму «Газ / Бензин»
- Вибір джерела для перемикання в режимі «Газ / Бензин»
- Спосіб розрахунку прогнозу пробігу на залишку палива
- Середня витрата на 100 км, введена вручну
- Встановлення полярності форсунки
- Коректування тахометра (вибір типу упорскування)
- Спосіб розрахунку залишку палива в баку
- Метод калібрування бака
- Об'єм повного бака
- Обсяг газового балона (для режиму «Газ / Бензин»)
- Читання температури олії АКПП
- Вибір джерела інформації про включені габарити
- Увімкнення керування ближнім світлом фар
Установки — Виправлення:
- Поправка ходу годинника
- Поправка температури повітря
- Виправлення напруги АКБ
- Виправлення витрат палива (бензин, дизель)
- Поправка швидкості
- Поправка витрати газу
- Еталонний пробіг
- Еталонна витрата палива
- Початковий пробіг
Установки — Середні параметри
- Вартість 1 години поїздки
- Вартість 1 літра палива (бензин / ДП)
- Вартість 1 км поїздки
- Вартість 1 літра газу
- Автоматичний запис журналу поїздок
- Час безперервної поїздки
- Період скидання даних у «Дисплеї Середні/Скидання1»
- Період скидання даних у «Дисплеї Середні/Скидання2»(Заправка)
- Період скидання даних у «Дисплеї Сброс3 Бензин», «Сброс4 Газ»
Установки — Таксометр:
- Переключення типу початку розрахунку: подача або мінімалка
- Вартість подачі
- Вартість мінімалки
- Доплата за перевищення швидкості (1 км)
- Доплата за перевищення швидкості (1 хв)
- Поріг перевищення швидкості, за який нараховується доплата
- Вибір активного тарифу
- Вартість 1 км поїздки денного тарифу (5 тарифів)
- Вартість 1 км поїздки нічного тарифу (5 тарифів)
- Вартість 1 хв. поїздки денного тарифу (5 тарифів)
- Вартість 1 хв поїздки нічного тарифу (5 тарифів)
Установки — Терміни ТО:
- Пробіг до заміни повітряного фільтра
- Пробіг до заміни олії КПП
- Пробіг до проведення ТО форсунок
- Пробіг до заміни ременя ГРМ
- Пробіг до заміни охолоджуючої рідини двигуна
- Пробіг до заміни масла у двигуні
- Пробіг до заміни свічок запалювання
- Дата проходження технічного обслуговування
- Дата закінчення поліса ОСАЦВ
Установки — Паркування:
- Тип озвучування
- Увімкнення/вимкнення заднього парктроніка
- Увімкнення/вимкнення переднього парктроніка
- Налаштування чутливості заднього парктроніка
- Налаштування чутливості переднього парктроніка
- Налаштування швидкодії заднього парктроніка
- Налаштування швидкодії переднього парктроніка
- Поріг швидкості для функції “Антипідкат”
- Поріг швидкості для увімкнення переднього парктроніка
- Поріг відстані для функції “Антипідкат”
- Поріг відстані для включення переднього парктроніка
- Увімкнення/вимкнення фільтра перешкод заднього парктроніка
- Увімкнення/вимкнення фільтра перешкод переднього парктроніка
- Режим роботи переднього парктроніка
- Відстань для роботи функції “Фаркоп”
- Тип парктроніки
- Увімкнення/вимкнення самодіагностики
- Програмування заднього парктроніка
- Програмування переднього парктроніка
Установки — Попередження:
- Період оповіщення про перевищення напруги
- Період оповіщення про зниження напруги
- Період оповіщення про перевищення швидкості
- Період оповіщення про перевищення обертів двигуна
- Період оповіщення про низький залишок палива в баку
- Період попередження про можливість утворення ожеледиці
- Період оповіщення про необхідність виконання ТО з пробігу
- Період оповіщення про розгін а/м
- П
Ваш відгук